Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Τσινάει ο γάιδαρος; Τσινάει

Κάνω το χιλιοστό μου διάλλειμα για σήμερα (στ' αρχίδια μου πως γράφεται, άμα μ' ένοιαζε θα το έψαχνα στο γκουγκλ). Απλά αρνούμαι να μελετήσω για την παγκοσμιοποίηση. Αναμενόμενο φαντάζομαι.

Μου άνοιξε κάποιος το θέμα του χρόνου. Εγώ άνοιξα επίσης σήμερα το θέμα της δημιουργικότητας. Και το θέμα της οικονομίας, κάποια πολιτικά ζητήματα, και διάφορα άλλα.

Χτες κάποια μου είπε οτι αφού δεν μπορώ να δω τηλεόραση (γιατί όντως δεν μπορώ) τουλάχιστον ελπίζει να κάνω κάτι που να με βοηθάει να κοιμάμαι τα βράδια. Ή κάτι τέτοιο. Και σήμερα με ρώτησε κάποιος αν κοιμάμαι πολύ.

Κοιμάμαι πολύ, ναι. Γιατί παρόλες τις δυσκολίες μου, τα άγχη και τους πόνους μου, είμαι αρκετά αναίσθητος ώστε να κοιμάμαι σαν πουλάκι. Κι αν βλέπω που και που λίγο παράξενα όνειρα (όντως, που και που, όχι συχνά) τι να γίνει; Σε γενικές γραμμές είμαι εντάξει. Εφόσον κοιμάμαι καλά, είμαι εντάξει.

Λάθος

Το "είμαι καλά επειδή μπορώ και κοιμάμαι" είναι το ίδιο με το "θέλω να κάνω σεξ επειδή μου σηκώνεται". Λάθος.

Μου σηκώνεται επειδή α) έμαθα να μου σηκώνεται και μου είναι εύκολο επειδή δε χόρτασα και σεξ ποτέ,  β) μου σηκώνεται εύκολα για τον ίδιο λόγο φαντάζομαι που πετάω εύκολα μια πέτρα μακριά ή γιατί τρέχω γρήγορα. Γιατί   μ ο υ   α ρ έ σ ε ι   η αίσθηση. Και το ίδιο φαντάζομαι ισχύει και για τον ύπνο μου. Δε χρειάζομαι καν τόσο ύπνο. Απλά μου αρέσει η αίσθηση. Ή απλά γιατί δεν υπάρχει κάτι να θέλω να με κρατήσει ξύπνιο. Μεταστροφή: κοιμάμαι γιατί δε με κρατάει κάτι ξύπνιο.

Ορίστε λοιπόν δυο πράγματα για μένα. Κοιμάμαι εύκολα και μου σηκώνετα εύκολα. Τι από αυτά με βοηθάει για να είμαι πιο χαρούμενος; Τίποτα. Δε μου χρειάζεται η σηκωμένη πούτσα γιατί δεν τη χρειάζεται κανείς άλλος. Εγώ την συνήθισα πια, μου είναι αδιάφορη όταν είμαι μόνος μου. Ο ύπνος τι μου χρειάζεται; Δε μου χρειάζεται γιατί δε με χρειάζεται κάποιος άλλος ξύπνιο ή ξεκούραστο. Αν δε με χρειάζεται κανείς εξυπηρετώ μόνο εμένα ξύπνιος.

Είμαι άρρωστος με την ανθρώπινη προσοχή. Είμαι άρρωστος με τις ανθρώπινες σχέσεις. Προς τα κάπου πηγαίνει αυτό αλλά δεν μπορώ να αλλάξω πορεία. Δεν, δεν, δεν, κάτι πάει στραβά και δεν ξέρω, δεν, δεν, δεν, όλο άρνηση, ένα χάος, μια σκέψη με παρηγορούσε, θα βρω κάποιον να αγαπήσω και θα φτιάξει αλλά είναι μεγάλο ψέμμα αυτό, με κούρασε ο ήχος της μουσικής αλλά με κουράζει και η σιωπή τώρα, και ο ύπνος με κουράζει και τα γεννητικά μου όργανα με κουράζουν και εντύπωση δε μου κάνει τίποτα πλέον, μου κάνεις εσύ που και που αλλά κι εσύ-

κι εσύ, έμφαση στο και, στην επανάληψη και στο χρόνο που δεν είναι τίποτα άλλο από την κίνηση. Χωρίς κίνηση δεν υπάρχει χρόνος. Να η απάντηση σου, λοιπόν. Σύνταξη μηδέν, θα το πληρώσω αυτό το κείμενο ε; Σαν το κόμμα κι εγώ, τα λάθη που κάνω τα πληρώνω πρώτα πρώτα εγώ. Οπότε παράτα με με τις παρατηρήσεις σου. Αν δεν έχεις να πεις κάτι καλό μη λες τίποτα, τα αρνητικά τα ακούω όλη μέρα στο κεφάλι μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου