Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Ασε με να γράψω και για κάτι άλλο ντε, αμάν

Ο ένας έχει τον δικό του λόγο και δεν πήγαμε βόλτα και ο άλλος είχε τον δικό του λόγο και δεν παίξαμε μπάσκετ και η άλλη είχε το δικό της λόγο και δε βγήκαμε και εγώ είχα το δικό μου λόγο και σε έγραψα

και άπειροι λόγοι ακόμη για να μην γίνουν όμορφα πράγματα

άπειροι λόγοι που με κάνουν να αναρωτιέμαι ποιος είναι ο ρόλος μου σε αυτό το παιχνίδι.

Η μια θεωρία έλεγε οτι ο,τι κι αν βάλεις σκοπό και προσπαθήσεις, θα το καταφέρεις.

Καταρρίφθηκε

Η άλλη θεωρία έλεγε  πως ο,τι και να κάνεις τα πράγματα θα γίνουν όπως είναι να γίνουν

Καταρρίφθηκε (κυρίως επειδή έπρεπε να καταρριφθεί για να μην καταρριφθώ εγώ)

Ποιος είναι ο ρόλος μου λοιπόν εδώ; Γιατί νιώθω συνέχεια outnumbered; Δεν θα έπρεπε να μπαίνω καν στη διαδικασία να τους πείσω να ζήσουν μια περιπέτεια μαζί μου, θα έπρεπε να αρκεί να την προτείνω. Πρέπει να πειστούν να ζήσουν αυτά που νιώθω ενδιαφέροντα. Τι από όλα αυτά είναι ψέμμα;

Οτι πρέπει να πειστούν;
Οτι είναι ενδιαφέροντα;
Οτι αυτά που νιώθω είναι φυσιολογικά;
Αν είναι όλα ψέμματα;

Ποια θα πρέπει να είναι η δράση μου σε περίπτωση που όλα είναι ψέμματα; Πρέπει να αλλάξουν τα ψέμματα και να γίνουνε αλήθειες; Πρέπει να σβηστούν και να αντικατασταθούν από τις αλήθειες; Πρέπει να-

Πολλά πρέπει μαζεύτηκαν. Αγχώνομαι γενικά. Και το μόνο που ήθελα ήταν κάποιον να αγχωθεί μαζί μου. Κι εσύ μοιάζεις τόσο ήρεμη όταν μιλάμε με μηνύματα. Το μόνο που ήθελα ήταν κάποιον να πατήσει τα κουμπιά μου, εγώ θα την κάνω τη δουλειά, εσύ απλά πάτα τα κουμπιά μου.

Φακ, ξεκινάω να γράψω κάτι άσχετο και πάντα ξεπηδάς από το πουθενά. Είναι ανούσιο να προσπαθώ να σε αγνοήσω στην παρούσα φάση. Δεν διαβάζεις καν, δεν κοιτάς τα στόριζ μου καν, δεν μου απαντάς καν, δεν με σκέφτεσαι καν.

Ντραμακουινιάζω γιατί η κατάσταση μας είναι ένα βασιλικό δράμα. Ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιος είναι ο κακός στο έργο μας. Αν και τα καλά δράματα δεν έχουν ούτε καλούς ούτε κακούς, απλά δράμα.

Ντάξει κοιτάχτε, θα γράψω κείμενα, θα κάνω βόλτες, θα μείνω άυπνος, κάποια στιγμή θα κουραστώ και θα αλλάξω τροπάρι. Όποιος βαριέται να πάει να γαμηθεί.

Αμυντικός γενικά. Ε-ε-ε-έτσι δεν είναι;

Και τέτοια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου