Κυριακή 28 Μαΐου 2017

I 'd rather be a snake than a ladder lately

Εδώ είναι ο φυσικός μου χώρος οπότε δεν θα έπρεπε να ντρέπομαι που γράφω ο,τι γράφω.

Λέγοντας αυτό λοιπόν:

Μπουρμπουλήθρες μαζί σου και χρωματικές ασπρόμαυρες αντιθέσεις
και οι εικόνες που σχηματίζονται στο μυαλό μου είναι τελείως ακατανόητες
σαν να προσπαθείς να θυμηθείς μια αντεπίθεση που κατέληξε σε γκολ
ίσως να θυμάσαι το γκολ, ίσως την αρχή της προσπάθειας, αλλά μέχρι εκεί
δεν έχει συνέχεια αυτή η ανάμνηση, από την αδρεναλίνη και τον πυρετό
όλα μοιάζουν ονειρικά γρήγορα και αργά, σαν να παραληρείς
οι εικόνες που φαντάζομαι και περιέχουν εσένα είναι ξεκάθαρο παραλήρημα
τι έχω πάθει;

Δεν έχουμε καν κοιταχτεί έτσι, δεν έχουμε καν αγγιχτεί έτσι
πως ξέρω λοιπόν οτι θα μου αρέσει και θα σου αρέσει;
που λέει και η Αλεξάνδρα σε κάποιο τραγούδι της, γεια σου ρε Αλεξάνδρα,
ξέρω οτι θα μου αρέσει κι ας μοιάζει το δέρμα σου γεμάτο αγκάθια τώρα
ξέρω οτι θα σου αρέσει γιατί ξέρω πόσο θα μου αρέσει
κάτι τέτοιο πρέπει να είχαμε σχολιάσει κάποια στιγμή
πως είναι αλληλένδετα αυτά, πως είναι σφιχτοδεμένα και ενωμένα
αν σε σφίξω πολύ πολύ πιστεύεις θα ενωθούνε τα σώματά μας;

Μπουρμπουλήθρες, κακόφημο καλό χιπ χοπ και
οι ανάλογες εκρήξεις στον ουρανό, μιλάω με γρίφους γιατί η αλήθεια πονάει
εμένα κυρίως, όχι εσάς, μην είσαι αυστηρή μαζί μου
μονοπυρήνωση, αν είμαι εκει σε μια ανθρώπινη λεωφόρο,
με χαμένα χιόνια και θαλάσσιες ταφές, ένα φωνητικό ασθενοφόρο ίσως;
το τελευταίο δεν είναι δικό σου αλλά κάνω κι εγώ προσθήκες, δε μπορώ αμάν;

Η κατάληξη που βλέπω είναι ίδια με την κατάληξη που βλέπει ο
κάθε νοήμων άνθρωπος δεν έχω αυταπάτες εγώ
είμαι εργάτης, μην ξεχνιόμαστε
χαριεντιζόμαστε ή μάλλον θα χαριεντιζόμασταν αν είχατε λίγο χιούμορ
και καλή διάθεση, ντάξει καλή διάθεση δεν έχει κανείς τελευταία
και ο έρωτας καταντάει βαρετός για όλους τελικά
εκτός από εκείνους που τον ζούνε στα στενά, που αυτοί
έχουν ακόμα λίγες μέρες; βδομάδες; μήνες; μέχρι να βαρεθούνε
όταν θα μου κάτσεις επιτέλους, ακριβώς εκείνη τη στιγμή θα επιλέξω να βαρεθώ
άλλωστε έρωτας υπάρχει όσο τον κυνηγάς μετά
είναι απλά μια μακριά διαδικασία βαρεμάρας

Οι μπουρμπουλήθες, οι σκιές, η μονοπυρήνωση,
αυτά παίζουν κυρίως τελευταία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου