Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

Χώσε μου ρίμες μωρό μου κι ας πεθάνω

Χωρίς να ξεχνάω.

Η καλύτερη φωνή σου βγήκε όταν πήρες το μικρόφωνο και η καλύτερη έκφανση του πόσο μου αρέσεις βγήκε όταν ξαναπήρες το μικρόφωνο για δεύτερη φορά. Ο Κώστας και η Φαίδρα λένε οτι ερωτεύομαι αυτούς που αποκλείεται να μου κάτσουνε. Ντάξει, κάποιοι όμως μου έκατσαν, ντάξει;

Και επίσης δε νομίζω οτι το κάνω επίτηδες. Δηλαδή τι; Σε είδα, μου άρεσες λίγο, σε ξαναείδα μου άρεσες πιο πολύ, χτες τραγούδησες, μου άρεσες πάααρα πολύ και όλο αυτό έγινε επειδή όσο πιο πολύ σε γνωρίζω τόσο πιο πολύ καταλαβαίνω οτι αποκλείεται να με θες; Αποκλείεται να γίνεται επίτηδες αυτό, εγώ δεν το πιστεύω.

Τέλος πάντων, εγώ ήθελα να πω πως μου αρέσεις πολύ σε ένα σημείο που μποοοορεί και να το δεις και μποοοορεί να καταλάβεις ποια εννοώ και είμαι ευχαριστημένος με αυτό προς το παρόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου