Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

https://www.youtube.com/watch?v=yQMwM7rROM4

 Να αλλάξουμε ζωή. Να ανταλλάξουμε ζωή:

1) Εγώ με εσένα θέλω να αλλάξουμε ζωές. Να ζήσω εγώ τη δική σου για ένα μήνα κι εσύ τη δική μου για ένα μήνα. Για να δω εγώ πως είναι και να δεις κι εσύ πως είναι. Ειλικρινά, νομίζω πως αν έκανες τη ζωή μου για ένα μήνα θα πέθαινες. Κι εγώ όμως, αν έκανα τη δικιά σου ζωή για ένα μήνα, θα πέθαινα ή τουλάχιστον θα τρελαινόμουν. Τι σημαίνει άραγε αυτό για τις ζωές μας;

(μονιμότητα)
(αποχωρισμός)
(νοσταλγία)

2) Εγώ με εσένα θέλω να αλλάξουμε ζωή. Να ανταλλάξουμε ζωή. Θα σου δώσω εγώ και θα μου δώσεις κι εσύ. Αν μου αρέσεις, αν μου αρέσει, θα σου δώσω πολύ ζωή. Πάρα πολύ. Θα σε πνίξω στη ζωή. Θα μπουχτίσεις. Και αν μου αρέσεις θα μου δώσεις κι εσύ ζωή. Πολύ ζωή. Να μπουχτίσω. Αν όμως μου αρέσεις πολύ δεν θα μπουχτίσω με τίποτα.

(νοσταλγία)
(πως γίνεται να σου δίνω ζωή και να μην την θες;)
(πως γίνεται να θέλω να δώσω τόση ζωή και να μην την θες;)
(πως γίνεται να μη με θες; Αφού σε θέλω τόσο πολύ)
(τι παράξενο)

Είμαι τόσο ανυπόμονος να δω τι μου επιφυλάσσει η επόμενη ζωή.

Έχω κόψει τα πολλά πολλά για να μη λες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου