Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Άλλη χώρα άλλα χούγια τ' άλλο πράγμα με λαχούρια φόρα το.

Φρίκες. Φρίκη. Φρικάρω. Φρικώδες. Φρικιαστικό. Φρίκουλο. Φρικιό. Φρικ. Φ.

Καρασιά. Καραγεωργίου. Καπαμιρό πάτησα και δεν τους βρήκα.

Εσωτερικά αστεία για εσωτερική κατανάλωση εσωτερικού στο εσωτερικό μου όμως δε γελάει κανείς. Όταν ξερνάω βγάζω και κομμάτι από τα σωθικά μου; Ποιος ξέρει. Δεν εξηγείται πάντως ο τόσος πολύς θόρυβος.

Αν ήμουνα τσιγγάνος θα ήμουνα βασιλιάς των Τσιγγάνων; Έχουνε βασιλιά οι Τσιγγάνοι; Αν άκουγες την πλέυλιστ μου θα έβγαζε πολύ πιο πολύ νόημα αυτή η κουβέντα. Δε με νοιάζει.

Η Βάσω με λέει διπολικό, ο Αντρέας σπιντάκια, ο Κώστας καταθλιπτικό, η Φαίδρα πολύ καλό παιδί και ο κύριος Δημήτρης πολύ υπεύθυνο άτομο. Δυστυχώς και ευτυχώς δεν ισχύει κανένα από αυτά τα χαρακτηριστικά για μένα. Δεν είμαι διπολικός επειδή μιλάω γρήγορα και αλλάζω ύφος εξίσου γρήγορα, δεν είμαι σπιντάκιας επειδή στη δουλειά κάνω σαν τρελός, δεν είμαι καταθλιπτικός επειδή δεν έχω σχέση με τη Μαρία πια, δεν είμαι πολύ καλό παιδί γιατί η Φαίδρα δε με ξέρει αρκετά καλά ακόμα και δεν είμαι πολύ υπεύθυνο άτομο επειδή πάω στην ώρα μου στα ραντεβού, αυτό είναι κοινή λογική.

Είμαι όμως άνθρωπος με ευαισθησίες.

γουατ

https://www.youtube.com/watch?v=WlEQOmGISHM

Ζήτω ο Λένιν ζήτω ο Στάλιν ζήτω ο Κόκκινος Στρατός.

Ζήτω κι ο Ζαχαριάδης που 'ταν γραμματέας άξιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου