Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Θυμάμαι που από μικρή είχες μια κλίση στις τέχνες

Αν θέλετε γιατί εγώ δεν θέλω
να είναι τα δυο φύλα ίσα
γιατί εγώ ξέρω οτι μ' εξουσιάζει το άλλο φύλο
τότε θα πρέπει να αναλάβουμε

ένας πόλεμος μόνο λύνει τις διαφορές
δύο ομάδων ανθρώπων που δεν κάνουνε πίσω
και αν εγώ κάνω είναι επειδή σε αγαπάω τόσο πολύ
αλλιώς γενικά με έμαθε η μάνα μου
νατο πάλι
να μην κάνω πίσω άμα έχω δίκιο

όταν μιλάμε για το φεμινισμό γελάω
πρέπει ακόμα να μιλάμε για τα φύλα σαν να είναι αντίδικοι
δεν θα άντεχα σ' αυτόν τον πόλεμο να πολεμήσω
είναι σα να σκοτώνεται η επιθυμία μου θάνατο το θάνατο

παρόλα αυτά θα ήταν μια ανακούφιση να σκοτωθείτε
γιατί θα σκοτωθείτε
το φύλο μου ξέρει να κάνει πόλεμο,
έχει μεγαλύτερη εμπειρία
και είναι προικισμένο με την ηλιθιότητα που χρειάζεται
για να σκοτώσει ο,τι του δίνει τη δύναμη να πολεμάει

ξέρεις ήδη οτι λέω βλακείες
μα φοβάσαι την αδικία και αγωνίζεσαι για το άλλο
εγώ δεν αγωνίζομαι για τίποτα
νιώθω ήδη ανώτερος
όχι από το άλλο φύλο, όποιο κι αν είναι
ανώτερος από όποιον ψάχνει ακόμα για το τι είναι
είμαι
και σε αυτόν τον πόλεμο
πριν νικήσουμε καν θα έχω παρασημοφορηθεί

θα 'ταν εγκληματικό να σε σκοτώσω
αλλά θα ήταν μια ανακούφιση
μετά θα τριγυρνούσα αδιάφορα
μέχρι να κουραστώ

και είμαι ήδη τόσο κουρασμένος

2 σχόλια: