Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

πολυβινυλοχλωρίδιο και οργανική ψυχολογία μαζών

https://www.youtube.com/watch?v=IcC235XBWnk

Δεν μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το τραγούδι. Απλά ταιριάζει τώρα.

Ιωάννα αν διαβάζεις αυτό εδώ το κείμενο, το τραγούδι που θα βάλω για τη χορογραφία δωματίου μου (μάλλον) θα είναι αυτό

Από που να ξεκινήσω; Θα ξεκινήσω από τις φλέβες μου. Χα αστείο. Γελώ. Ριμάρει με τον εμετό. Μόνο αιτιατική όμως. Ξαναγελώ. Χι άλφα.

π ριν κάτι χρόνια θα ορκιζόμουν οτι μέχρι αυτή την ηλικία θα ήμουν πεθαμένος. Όμως η αλήθεια
   ε ίναι οτι δεν πέθανα απλά άλλαξα μορφή. Από άνθρωπος έγινα υπάνθρωπος, μια κινούμενη σκιά ά
      β ολα κινούμενη σε πάρτι και σε χαρούμενες παρέες. Δεν με έκανες εσύ έτσι φυσικά, δεν μεταθ
         ε τω ευθύνες και αν και πάντα παίζει ρόλο η αιτία τώρα θέλω απλά να σχολιάσω πόσο βρώ
            σ ιμο υλικό έχω γίνει, ένα πλαστικό για όλες τις δουλειές, μπορώ να γίνω ότι θες, όπως θ
               ε ς, να μακρύνω, να πηδήξω, να τρέξω, να σε διασκεδάσω, να σου βάψω το σπίτι, να σου

μ ασήσω το φαγητό, όλα αυτά και ακόμα πιο πολλά, όλα με αμοιβή λίγη από την προσοχή σου και μ
   ε την ψευδαίσθηση οτι είναι χρειαζούμενο ένα κομμάτι PVC με πόδια και ορμονικές διαταραχές,

σ αν να λέμε κάτι που ούτε υπάρχει αλλά ούτε και χρειάστηκε ποτέ να υπάρξει. Όμως, ποιος είπε ο
   τ ι χρειάζεται το οτιδήποτε, απλά, από τα κατάλοιπα του πετρελαίου φτιάχτηκε μέσω υπόπτο
      υ διαδικασίας ένα ανθρωπόμορφο αηδία (ναι, είναι ΤΟ αηδία γιατί έτσι είναι πιο αηδιαστικό),
         λ ένε άλλωστε πως όταν το είδε η μαμά του (ο εργάτης των διυλιστηρίων, perhaps;) αναφώνησε

α μάν! Τι άσχημο PVC! Και με έδωσε στη μάνα μου. Ακούγεται αστείο αλλά δεν είναι. Όχι, αλή
   θ εια. Δεν είναι αστείο. Δεν γελάω καθόλου αυτή τη στιγμή. Έχω να γελάσω από το 2007. Μια τε
      λ ευταία φορά θα γελάσω όταν (νομίσω) οτι η σοσιαλιστική επανάσταση στην Ελλάδα θα νικ
         η σει και μετά θα πεθάνω (ή θα βιοδιασπαστώ αν και θα αργήσει αυτή η στιγμή). Μέχρι τό
            τ ε θα κοιτάω το κενό, θα φαίνομαι καλό παιδί, ενίοτε θα είμαι κιόλας, θα ψηφίζω ΚΚΕ obv
               ι και θα σας εύχομαι να πεθάνετε (από μέσα μου καλέ). Εκτός από την Ειρήνη που είναι
                  κ αλή κοπέλα και θα τη συμπαθώ για πάντα. Το αληθινά τραγικό (μ' αρέσουν οι υπερβ
                     ο λές) είναι οτι αν χορεύεις σε ένα πάρτι, στα μάτια των αληθινά τραγικών, η μόνη


εξήγηση είναι να έχεις πάρει κάτι. #losers

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου