Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

https://www.youtube.com/watch?v=RYllKEkAtYU

Όταν τα πράγματα σκάνε γύρω μου δεν θυμάμαι τι να κάνω. Είναι σαν το ποίημα: "Σε περίπτωση κινδύνου να φέρω στο μυαλό μου την εικόνα σου". Παράξενο, δεν σε θυμάμαι ποτέ όταν τα πράγματα γύρω μου σκάνε. Όταν τα πράγματα σκάνε δεν μπορώ να σκεφτώ καλά. Ίσως αυτό να είναι ο πανικός που διαβάζω στα βιβλία, που ακούω να παθαίνουν κρίσεις φίλοι μου. Όταν τα πράγματα γύρω μου σκάνε, αυτομάτως απομακρύνομαι από την έκρηξη, κοιτάω αμέσως πίσω μου να δω αν έχω χώρο να ελιχθώ, κοιτάω αμέσως μπροστά μου να δω αν χρειάζεται να ελιχθώ, κοιτάω δεξιά κι αριστερά για πλαγιοκοπήσεις και μετά υποχωρώ ήσυχα. Δεν θυμάμαι να έχω τρέξει στα τυφλά ποτέ στη ζωή μου. Και μου εμφανίζεται το ερώτημα: Έχω κάνει καλά ή απλά έχω υπάρξει τυχερός;

Όταν τα πράγματα γύρω μου σκάνε θα ήθελα να φέρνω στο μυαλό μου την εικόνα σου και να αρκεί αυτό. Όμως δε συμβαίνει αυτό. Η αλήθεια ειναι πως δεν μπορείς να με προστατέψεις, η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να σε προστατέψω. Η αλήθεια είναι πως όταν τα πράγματα γύρω μας σκάνε καλά θα κάνουμε να έχουμε διαλέξει το σωστό στρατόπεδο γιατί αλλιώς θα μας φάει η μαύρη μαρμάγκα. Η αλήθεια είναι πως όταν τα πράγματα γύρω μου σκάσουν, πρέπει να είμαι ο πρώτος που θα φύγει μπροστά. Αλλιώς δεν θ' ακολουθήσει κανείς. Και αυτό, όπως και να το κάνεις, είναι λίγο αγχωτικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου