Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Φεμινίστριες... Ηττηθήκατε

Έφυγε ο πονοκέφαλος μου επιτέλους από την πιεστική μου δοκιμή και νιώθω τώρα πιο χαρούμενος από ποτέ. Ξέρεις, ένιωσα πολύ στεναχωρημένος στην αρχή που έσπασα μια υπόσχεση στον εαυτό μου αλλά μετά, απόλυτα ανακουφισμένος. Ανακουφισμένος γιατί τώρα, πιο μάχιμα από ποτέ θα κατηγορώ, θα κατακρίνω τη χρήση, θα κατακρίνω τα γεμάτα καπνό δωμάτια, δεν θα φοβάμαι την αιώνια απάντηση: "Αν δε δοκιμάσεις, δεν μπορείς να ξέρεις". Βλέπεις ηττήθηκα για να καταφέρω να ηττηθείτε σφοδρότερα και εντονότερα αργότερα, σε άλλα πεδία. Υποχώρησα για να μπορώ να επιστρέψω πιο αληθινός, πιο εμπεριστατωμένος, πιο άφοβος. Άθελα σας με κάνατε μεγαλύτερο εχθρό σας (σ' αυτό το θέμα) απ ότι πριν, αν είναι αυτό δυνατό.

Όχι βέβαια πως έκανα και τίποτα τρελό. Αλλά αυτό εμένα μου αρκεί και θα πρέπει να αρκεί και σε σας. Θέλω να πω και πριν είχαμε αυτή τη διαμάχη και δεν καταλήγαμε πουθενά, απλά τώρα δεν έχω τίποτα να φοβηθώ, το μοναδικό σας επιχείρημα, η μοναδική πρόκληση που είχε έστω και ελάχιστη σημασία, απαντήθηκε και απορρίφθηκε.

Είμαι χαρούμενος που προχωρά η φιλοσοφική και νοητική εξερεύνηση μεταξύ μας και είμαι χαρούμενος που δεν νιώθω λιγότερο σωστός απ' ότι πριν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου