Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Είναι το ραπ φαινόμενο ντελίριο και βομβαρδίζει το κτήριο

Διάβασα ένα περιοδικό για το καλοκαίρι. ήταν πολύ ωραίο και μου άρεσε. Μόνο τα ποιήματα μου ήταν αταίριαστα αλλά ντάξει, εκτιμώ την προσπάθεια Κατερινούλα. Και ξαφνικά θέλω να είναι πάλι καλοκαίρι. Μα εσύ το σιχαίνεσαι το καλοκαίρι Γιώργο επειδή κάνει πολύ ζέστη. Και είναι αλήθεια αυτό, 1 από τις 1000 φωνές αυτοδιόρθωσης που έχω εγκαταστήσει. Αλλά θα ήθελα γιατί το καλοκαίρι το έχασα και μου λείπει η αφόρητη Αθήνα, η τεμπέλικη, απεγνωσμένη να αλλάξει χαρακτήρα από μόνη της Αθήνα.

Α, ώστε έτσι γράφουν, αλληλεπιδρούν και σκέφτονται οι άνθρωποι που ζουν αληθινές και πραγματικές και απτές ζωές, ε; Κοίτα να δεις που δεν θα μάθαινα ποτέ αν δεν έκανε τα καλλιτεχνικά της η Κατερινούλα. Επίσης, αν κατάλαβα σωστά το κειμενάκι της Πηγής τη λατρεύω.

Γιώργο, Γιωργάκη, γιατί είσαι βλάκας;

Δεν είμαι βλάκας, απλά κενούλης. Και ντάξει, λίγο βλαμμένος ίσως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου