Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Bulletproof

Ελληνικά γράμματα, η επιστροφή στα βασικά είναι η δική μου άμυνα, το γενικά μου γκραντ πλαν για την αντιμετώπιση του οτιδήποτε.

Ελληνικά γράμματα και ακούω τη νύφη της Πουνκάρα. Η μοναξιά μου καταντάει αηδία, με αηδιάζει. Ο κόσμος γελάει με μένα τώρα, το ακούω σχεδόν αυτό γέλειο να βγαίνει από τους τοίχους, γελάνε μαζί μου μέχρι και οι πέτρες που λένε γιατί όταν σε κορόιδευα και σε έβριζα και σου έριχνα προσβολές με το τσουβάλι, όταν σε είχα για κατώτερο, για μειονεκτικό πράγμα δεν θυμόμουν κάτι που έπρεπε να το θυμάμαι, πως η ρόδα γυρίζει και όταν είσαι από πάνω καλύτερα να σκας γιατί όταν θα βρεθείς από κάτω δεν θα έχεις σε ποιον να μιλήσεις αν έχεις φερθεί στους από κάτω σου σα να είναι σκατά.

Ακούω γέλια ανάμεικτα με εκφράσεις και λέξεις που τόλμησα να χρησιμοποιήσω χωρίς να σκεφτώ, λέξεις και φράσεις που τώρα βγαίνουν σα συννεφάκια από τους τοίχους και αιωρούνται μπροστά μου, γελάνε μαζί μου μέχρι και τα σύννεφα τώρα, αλλά δε γελάνε, απλά κοιτάνε, το γέλιο έχει κοπεί καιρό τώρα, κανείς δε γελάει στ' αλήθεια, το γέλιο κόπηκε και τα σύννεφα με κοιτούν με σημασία, με κατηγορία, ξέρεις τι είχες πει; θυμάσαι τι είχες πει; θυμάμαι πολύ καλά ευχαριστώ πολύ σύννεφα, σκάστε τώρα, σκάνε βέβαια ναι αλλά τα μάτια τους, τα σκούρο γκρίζο μπλε τους μάτια με κοιτούν με νοήμα, με ακολουθούν σε όλη την πόλη και μου δείχνουν αυτό που θέλουν να δω πολύ πιο καθαρά απ' οτι αν σήκωναν το δάχτυλο τους να σημαδέψουν.

Δεν είσαι ευπρόσδεκτος εδώ. Δεν είναι ευπρόσδεκτοι εδώ οι αγενείς, οι κακεντρεχείς, οι άσχημα συμπεριφερόμενοι.

Και τα σύννεφα μπαίνουν και σε πόρτες, σε μέρη, σε μουσικές, σε ανθρώπους και μου λένε πάλι το ίδιο. Δεν είσαι ευπρόσδεκτος εδώ. Δεν θα σε διώξω, δε χρειάζεται, απλά θα σου φερθώ όπως φέρθηκες και θα αναγκαστείς να φύγεις. Απόλυτα λειτουργικό σχέδιο.

Η μεγάλη συμφορά της εποχής μου είναι που δεν έχω πια εμπιστοσύνη στο χαρακτήρα μου. Έγινε άσχημος κι αυτός σαν τη μούρη μου. Άσχημο εσωτερικό με άσχημο περίβλημα. Τι έχει να προσφέρει; Ασχήμια, να τι. Ιου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου