Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Για την 28η Οκτωβρίου και ο,τι αυτή συνεπάγεται.



Είναι η εποχή που όλοι έχουν μια δουλειά να κάνουν, μου φαίνεται. Αλλά τα χέρια που δουλεύουν είναι ευτυχισμένα χέρια που λέει και ο σοφός,…………………………., λαός.

Μπορείς να πεις ότι είμαι άνθρωπος της μέσης λύσης.  Μπορείς να το πεις. Πες το. Ίσως δεν ήμουν αρκετά αστείος. Ίσως δεν είχε κάρτα. Ίσως και τα δύο. Δεν πρόκειται να τη ρωτήσω όμως γιατί θα είναι πολύ κλαψιάρικο. Και δε με νοιάζει στο κάτω κάτω, έτσι;

Εγώ αγάπη μου, δεν θα σου πω τι να κάνεις. Δεν είμαι τέτοιος εγώ. Δεν μ’ αρέσει να λέω στους άλλους τι να κάνουνε(ντάξει ας μην το σχολιάσει κανείς αυτό). Αλλά προσπαθώ να μην το κάνω τέλος πάντων. Αλλά θέλω να κάνουνε κάποιοι, κάποια, κάπως. Δεν πρέπει να τους το πεις όμως. Γιατί τότε θα το κάνουν επειδή τους το πες, επειδή σε φοβούνται, επειδή σε λυπούνται, επειδή σε συμπαθούν. Αλλά είναι λάθος έτσι. Κι ας χρησιμοποιώ τη λέξη λάθος και σωστό πολύ συχνά. Εδώ υπάρχουν άλλοι που χρησιμοποιούν τη λέξη αντικειμενικά πιο συχνά. Πίιισω στο θέμα μας.
Δεν θα σου πω τι να κάνεις. Αλλά θέλω κάτι να κάνεις. Θέλω να είσαι κάπως. Δεν θέλω να είσαι αδιάφορος και βλάκας. Γιατί τότε δεν μπορώ να κάνω παρέα μαζί σου, να δουλέψουμε μαζί για να έχουμε μαζί. Για να έχουμε(,) μαζί, πρέπει να δουλέψουμε(,) μαζί. Για να δουλέψουμε μαζί πρέπει να είμαστε καλά παιδιά. Και να σκεφτόμαστε ότι είμαστε μαζί, όχι μόνοι μας, γιατί τότε δεν γίνεται καλή δουλειά και δεν έχουμε μαζί μετά. Θα έχει μόνο ο ένας. Και αυτό δεν είναι ωραίο, ε;
Δεν θα σου πω τι να κάνεις. Γιατί ο,τι και να σου πω θα είναι μαλακίες. Ή μπορεί να είναι και μαλακίες, που το ξέρεις εσύ; Σωστά, δεν το ξέρεις.
Δεν θα σου πω τι να κάνεις γιατί δεν παίρνεις από λόγια απ’ ότι φαίνεται. Τόσες φορές έχεις ακούσει τόσα πράγματα αλλά δεν έχεις αποφασίσει ότι χρειάζεται να αλλάξεις. Μόνο εμφάνιση αλλάζεις, περιεχόμενο ποτέ.
Δεν θα σου πω τι να κάνεις γιατί, άλλο λέω εγώ, άλλο καταλαβαίνεις εσύ. Εγώ σου μίλησα για ανθρωπιά και συνεργασία, για αγάπη και πειθαρχεία, για αγώνα, για μια ηλίθια κι ανόητη πορεία κι εσύ κατάλαβες για φαί στο τραπέζι(σου), καπελώματα από κόμματα στους αγώνες(σου), μολότωφ, πέτρες και επεισόδια.
Δεν θα σου πω τι να κάνεις γιατί θα έπρεπε να ξέρεις ως τώρα. Οι δικαιολογίες από άβουλα ανθρωπάκια σαν και σένα δεν με συγκινούν, δεν με προβληματίζουν, με θυμώνουν. Με εξοργίζουν. Δεν ξέρω αν θα είμαι εγώ αλλά κάποιος θα δώσει αίμα και ζωή για να ζήσουν καλύτερα άνθρωποι σαν και σένα, για να κάνεις γιορτές ενώ θα έπρεπε να κάνεις αγώνες στη μνήμη τους.
Είπα πως δεν θα σου πω τι να κάνεις και θα κρατήσω το λόγο μου. Επίσης, είπα πως δεν ξέρω αν θα είμαι εγώ αλλά είπα ψέματα.
Δεν θα σου πω τι να κάνεις. Θα σου δείξω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου