Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Εντάξει θα σταματήσω να σε τσιγκλώ



Ξέρω πως θα έπρεπε να είμαι ευγνώμων. Δεν είμαι. Και σήμερα δεν θα απαντήσω σε ερωτήσεις.

Έχω βάλει ιδανική πλέυλιστ, την οποία και θα σας παρουσιάσω αργά αργά.

Είμαι ψεύτης. Αυτό δε λες συνέχεια; Αν σου λέω ψέμματα τότε να μη με πιστεύεις. Και γιατί με έκανες σήμερα να αισθανθώ χάλια; Δεν εννοούσα τίποτα όπως γνωρίζεις άψογα. Νιώθω να βγάζω εξατμισμένο αίμα από τη μύτη μου. Μετά καταλαβαίνω ότι είναι ζεστός αέρας απλά. Σε λίγο θα πάω να κάνω εμετό. Δεν μιλάω μεταφορικά, αυτό θα πάω να κάνω. Θέλω, απλά κρατιέμαι για να γράψω αυτά γιατί μετά δεν θα έχω όρεξη, υποψιάζομαι. Σήμερα ήταν χάλια, για να επανέλθω. Και ότι και να μου πεις αύριο, δεν θα σε πιστεύω. Κι ας μην είσαι τόσο ψεύτρα όσο εγώ. Βλέπω παντού φαντάσματα. Και σκέφτομαι πως, αν στα δείξω, θα με βρίσεις, γιατί τέτοια φαντάσματα κανείς δεν θα τα πίστευε. Αλλά τα βλέπω και δεν μου φεύγει από το μυαλό ότι μπορεί και να υπάρχουν στ’ αλήθεια. Θα παρακολουθώ να ξέρεις. Οκ, άκυρος ο εμετός. Προσπάθησα για κανά τέταρτο(ντάξει 10λεπτο) και τζίφος. Μάλλον θα πρέπει να προσπαθήσω να κοιμηθώ έτσι. Θεέ μου γίνομαι εσύ. Μακάρι να γίνω εσύ. Εσύ κοίτα μη γίνεις εγώ.

Ναι πολύ καλό παιδί. Ξόδεψα καμιά ώρα να βρίζω ανθρώπους και να εξηγώ πόσα ελαττώματα έχουν οι γνωστοί μου σε μια κοπέλα για να την πείσω να κάνει αυτό που θεωρώ εγώ σωστό(ξόδεψα, βρίζω, εξηγώ, μου, πείσω, θεωρώ, εγώ. Αναλογία 1ου ενικού έναντι άλλων προσώπων, 80%-20%). Πολύ καλό παιδί.

Ήθελα να σε βοηθήσω και στα τραγούδια που έψαχνες. 

Σκάσε Γιώργο. 

Σκάω Γιώργο.

Την επόμενη φορά που θα με δεις κάνε έτσι

https://www.youtube.com/watch?v=mgVCM3elXyQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου