Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

http://www.youtube.com/watch?v=C4x1Mq-NFFc



Πρέπει να φτιάξω το ποδήλατο μου. Πρέπει να καθαρίσω το δωμάτιο μου. Πρέπει να κάνω υπομονή. Πρέπει να κρατήσω λεφτά γιατί θα έχω ταξίδια το καλοκαίρι. Πρέπει να ασχοληθώ με τις Χρήσεις Γης του Δελλαδέτσιμα γιατί δεν θα πάρω πτυχίο ποτέ. Πρέπει αύριο να ξεκουραστώ οπωσδήποτε γιατί σήμερα πόνεσε το πόδι μου. Πρέπει να ξεκουράζω το πόδι μου γιατί θα μείνω κουτσός. Πρέπει να θυμάμαι να το δένω επίσης. Πρέπει να αφήνω τους φίλους μου να διαβάζουν γιατί αλλιώς στεναχωριούνται αν κόβονται. Πρέπει να κάνω παρέα με τους φίλους μου γιατί τους έχω παρατήσει λίγο. Πρέπει επίσης να κάνω δίαιτα αλλιώς… Και γυμναστική οπωσδήποτε! Και να θυμηθώ να βελτιώσω τη διατροφή μου γιατί δεν τον βγάζω τον επόμενο χρόνο. Και πρέπει να πάω να γράψω τα χάπια μου γιατί πονάει συνέχεια το κεφάλι μου. Και πρέπει να τα πάρω κιόλας γιατί μου το είπε ο γιατρός μου. Και να βρω δουλειά. Και να βοηθάω στο σπίτι. Και να κάνω πρόβες για το λάιβ. Και για το θέατρο! Και να οργανώσω το πάρτι της χρονιάς. Και να αγοράσω και φακούς επαφής. Και υγρό. Και το μπάνιο θέλει σφουγγάρισμα. Και το χαλί μου σήκωμα και πλύσιμο. Και να κάνω και μπάνιο, θεέ μου, βρωμάω. Και πολλά άλλα. Αμέτρητα! Πειράζει που το μόνο που με νοιάζει είναι να σε δω;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου