Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Π Ε Ι Ν Α Ω



Εδώ θα εξηγήσω τη νηστεία μου.

Η νηστεία μου έχει πολλούς κανόνες. Αλλά πρώτα πρώτα να εξηγήσω γιατί νηστεύω.
Νηστεύω γιατί θέλω. Δεν μ’ αναγκάζει κανείς, δεν έχω κανένα σοβαρό λόγο(ίσως μόνο το ότι πρέπει να χάσω κανά κιλό), αν δε νηστέψω δεν θα νοιάξει κανένα και όλα αυτά.  Δεν πιστεύω σε τίποτα και μόνο ημερολογιακά ουσιαστικά συνδέεται με το Πάσχα η νηστεία μου.

Αλλά ας πάμε στη  νηστεία μου.

Κατά τη διάρκεια της μεγάλης εβδομάδας(δηλαδή από το ξημέρωμα της μεγάλης Δευτέρας μέχρι και το μεσημέρι του μεγάλου Σαββάτου) απαγορεύεται να καταναλώνω συγκεκριμένες τροφές. Αυτές οι τροφές είναι: κρέας, γάλα και υποπροϊόντα του, αυγά, λάδι, ψάρια και θαλασσινά γενικώς. Εν ολίγοις μπορώ να τρώω μόνο φρούτα, ψωμί, μέλι και όσπρια-λαχανικά μαγειρεμένα χωρίς λάδι(που επειδή βαριέμαι, αποκλείεται να τα μαγειρέψω).

Όμως υπάρχουν κάποιοι κανόνες.

1) Για τυχόν ατασθαλίες υπάρχει ποινή η οποία εφαρμόζεται αμέσως. Για κάθε ακατάλληλη τροφή η ποινή είναι 24 ώρες χωρίς στερεά τροφή. Αν μέσα στις 24 αυτές ώρες καταναλωθεί τροφή(οποιαδήποτε τροφή), οι 24 ώρες ξαναρχίζουν από την αρχή. Αν σε περίοδο ποινής καταναλωθεί ακατάλληλη τροφή ξανά, τότε η νηστεία θεωρείται άκυρη, έχεις αποτύχει, είσαι φειλάς και λούζερ.
2) Σε ορισμένες δύσκολες περιπτώσεις(πχ να έχεις εκτίσει 2 ποινές σε όλη τη βδομάδα), η νηστεία επιτρέπεται να τελειώσει και από το ξημέρωμα του μεγάλου Σαββάτου(δηλαδή το μεσημέρι να φας κανονικά), καθώς, το να έχεις φάει 3 μέρες από τις 5 είναι λίγο χάρντκορ.
3) Σε περίοδο ποινής απαγορεύεται η κατανάλωση φαγητού αν έχει πολτοποιηθεί ή εκχυμοποιηθεί(πχ φρούτα σε χυμό ή χυλός).

Ε αυτά πάνω κάτω. Και όπως καταλαβαίνετε πεινάω. Είναι ακόμα Δευτέρα και ήδη έχω ποινή. Και μάλιστα για σπανακόρυζο. Τουλάχιστον να είχα φάει κανά κοκορίκο γαμώ. Πάω να φτιάξω κανά τσάι για παρηγοριά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου