Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

http://www.youtube.com/watch?v=In2fRySroH8



Θυμάσαι που έψαχνες να βρεις αυτό εδώ το πράγμα; Και που είχες στεναχωρηθεί που δεν ήξερες καθόλου ποιο είναι το αγαπημένο μου τραγούδι; Κι εγώ προσπαθούσα να σε παρηγορήσω λέγοντας σου ότι δεν το αναφέρω ποτέ ότι είναι αυτό. 

Και τώρα εσύ έχασες το φίλο σου και ήταν σχεδόν καλή δικαιολογία και με πήρες. Και με ρώτησες. Πήρα βαθιά ανάσα και το σήκωσα. Και καλά έκανα γιατί τον συμπαθώ πολύ και ανησύχησα όντως, όσο ψεύτικο κι αν σου ακούγεται. Και στ’ αλήθεια θα στον εύρισκα, είχα σκοπό να ψάξω, μέχρι που θυμήθηκα ότι όλο αυτό δεν είναι παιχνίδι, δεν είναι πείσματα, μπορεί να είχε πάθει κάτι σοβαρό και σκεφτόμουν σαν παιδί. Και σταμάτησα. 

Μα εσύ τον βρήκες, και όχι μόνο απ ότι φαίνεται, και ήταν καλά, είδα τη χαρά και το θυμό στη φωνή σου(όχι άδικα καλή μου) και χάρηκα κι εγώ, όσο ψεύτικο κι αν σου ακούγεται. Και όταν η (ψεύτικη)ισορροπία αποκαταστάθηκε, ανέβηκα. Και όταν ανέβηκα, άρχισα πάλι. Και όταν άρχισα, δεν ήταν ωραία. Νομίζω μαθαίνω όμως. Ρε αυτά που μαθαίνω ελπίζω να είναι λάθος γιατί αν δεν είναι, δεν θα είναι ωραία. Στ’ αλήθεια καθόλου ωραία. 

Αλλά δεν είμαι αυτό που φαίνομαι. 

Όσο ψεύτικο κι αν σου ακούγεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου