Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Καριόλα

Πως σου φαίνεται; Δεν μου είπες. Σκέφτηκα για άλλη μια φορά ένα τέλειο παιχνίδι που δεν θα θέλει να παίξει κανείς. Ίσως το παίξω μόνος μου, ίσως και όχι. Ξερνάω πάνω σου ρε, ακούς; Στ' αρχίδια μου. Θα σε κάνω έκτρωση αν συνεχίσεις για πολύ να με ρουφάς από τον ομφάλιο λώρο που μας ενώνει. Δε γουστάρω να παρασιτείς σε βάρος μου, ακούς; ΜΟΥ ΤΗ ΣΠΑΣ! Ναι ρε, έχω. Έχω πολλά να δώσω και σε πολλούς. ΕΣΕΝΑ δε γουστάρω και τη φάτσα σου και τα σκατόδοντα σου. Κατεβάζω το Μάτριξ. ΚΑΙ το Μπλέιντ. Καταλαβαίνεις ρε;;; Θα τα δω και μετά θα πέσω για ύπνο. ΝΑΙ αυτό θα κάνω. Και στ' αρχίδια μου που δε θυμάμαι το πρόσωπο σου.

2 σχόλια:

  1. να πας σπίτι σου ρε.να κάτσεις μόνος σου να δεις μάτριξ.μας τα χεις πρήξει με το μάτριξ.και τη σνομπαρία σου.καριόλη.σε μισώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.youtube.com/watch?v=DT-dxG4WWf4

      akou kai skase.kai tis magkies sou ekei pou se pairnei.9 eurw eisai re kai den tha fovhthw na ta dwsw gia na se plakwsw sto xylo

      Διαγραφή