Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Βούλωνε


Πολλά πράγματα μ’ αρέσουν. Πολλά μισώ. Το πρώτο πράγμα που μισώ είναι να χάνω. Αλλά αυτό δεν θα το αναλύσω τώρα. Επίσης μισώ να μην ξέρω πράγματα. Ούτε αυτό θα το αναλύσω τώρα όμως. Μισώ και ένα άλλο αρκετά σημαντικό. Αυτό θα το αναλύσω λίγο. Μισώ να μιλάω με ανθρώπους και να μη μου δείχνουν τι σκέφτονται. Άμα είναι να μου μιλάς και να μη μιλάς αληθινά τότε μη μιλάς καθόλου. Μου τη σπας. Δεν θέλω να μου πεις πράγματα που μπορώ να φανταστώ μόνος μου. Θέλω να ακούσω τι έχεις να πεις που δεν μπορώ να το ξέρω αν δεν το πεις. Μη μου περιγράφεις σα δημοσιογράφος, ξερά γεγονότα και εμπειρίες που καμία εντύπωση δεν μου κάνουν. Μίλα σαν άνθρωπος ρε φίλε. Πες την αλήθεια. Δεν θα κρίνω. Ή και να κρίνω μη σε νοιάζει δεν θα έχω δίκιο έτσι κι αλλιώς. Πες μου πως νιώθεις και αν δεν βρίσκεις λόγια προσπάθησε. Μόνο μη μου φέρεσαι συγκαταβατικά και μέτρια λες και έχεις απέναντι σου ζώο που μόνο να το χαϊδεύεις είναι και να του φέρεσαι σα χαζό. Ή μίλα μου μίλα μου ή βούλωνε. Άιντε. Τα υπόλοιπα στα άλλα ζώα που γνωρίζεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου