Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Πόσο μεγάλωσαν οι φίλοι


-Πάμε για βόλλευ! Πάμε για μπάσκετ! Πάμε για μπάλα! Πάμε να πιούμε να μεθύσουμε ρε! Πάμε για κανά ρακόμελο Ψυρρή; Πάμε Θησείο για Μπουξ Ντελούξ; Πάμε κανα κ44 έχει πάρτυ σήμερα. Ρε είδα σε αφίσα έχει πάρτι dnb-dubstep σήμερα στο Πολυτεχνείο, ψήνεσαι; Έχει και στο λόφο Στρέφη, άμα βαρεθούμε κάτω πάμε πάνω παίζει να έχει κόσμο! Μαλάκα, επιτέλους κάνουν μετά από μήνες πάλι πάρτι στο λυσσιατρείο! Ψήσου! Έχει χιπ-χοπ live στο Αν σήμερα παίζουν διάφοροι, bong da city, άγνωστος χειμώνας, detro και τέτοιοι. Έλα ρε έχει μόνο 7 ευρώ είσοδο. Σήμερα έχω γενέθλια και έχω πει με τα παιδιά να μαζευτούμε Μοναστηράκι να ανέβουμε Ακρόπολη να αράξουμε με καμιά μπύρα. Θες να έρθεις; Ρε σήμερα είπα με τα κορίτσια από τη σχολή μου να πάμε Εξάρχεια κατά τις 10. Άμα είσαι κέντρο πάρε κανά τηλέφωνο. Σήμερα κάνει πάρτι ο ……. σπίτι του. Πες σ’ όποιον θες και ελάτε. Μου είπε η …… να πάμε από Πλάκα σήμερα που θα πάει στον Γλυκή με κάτι παιδιά. Πάμε; Πάμε Coffee Time; Βαριέμαι σπίτι μου. Πάμε Θανάση για καμιά ταινία; Έχει champions league σήμερα θα το δούμε πουθενά ή; Πάμε καμία Arch να πάρουμε κανά πύργο; Πάμε Ναργιλέ; Πάμε Μπουρνάζι για καφέ; Πάμε κοτοπουλάδες γιατί πεινάω; Θέλει κανείς να φάει cocoricco; Πάμε σινεμά σήμερα; Έχει προσφορά 5 ευρώ φοιτητικό! Θα πάω σχολή αύριο το πρωί, εσύ θα πας να πάμε καμία βόλτα, κέντρο, μετά; Παίζουν οι Blues Wire σε ένα μαγαζί στο Ίλιον σήμερα, θέλει κανείς να πάμε; Θες να έρθεις σπίτι μου να αράξουμε; Καμιά πρόβα θα κάνουμε; Δεν πάμε καμία βόλτα κέντρο έτσι για περπάτημα; Πάμε βόλτα με τα ποδήλατα; Πάμε καμία εκδρομή;


-Όχι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου